Sjaak Swart en Henk Bres aanwezig bij onthulling Monument

Geplaatst in: Evenementen
Tags: , , , , ,

1237910_583535841705166_1996976746_n

Wat hebben Sjaak Swart, Henk Bres en Chris Zegers met RuJu?

Het belangrijkste evenement in de aanloop naar het monument dat aanstaande dinsdag onthuld zal worden was zonder twijfel de benefietwedstrijd tussen Lucky Ajax en het RTL-sterrenteam. De wedstrijd werd gespeeld op het VV Jonathan complex in Zeist en trok veel bekijks. Dat is ook niet gek natuurlijk wanneer oud gedienden als Sjaak Swart, Glen helder, Andy van der Meijde en Mark van Bommel aantreden tegen spetters als Bas Muijs, Jody Bernal en John Williams. Zo’n 1500 mensen kwamen om te kijken hoe deze heren een balletje trapten.

deze zorgde er wel voor dat het niet bij slechts woorden bleef

De wedstrijd was natuurlijk een genot van spel en gemoedelijkheid en dat past zo sterk bij RuJu en waar het voor staat. Voor aanvang van de wedstrijd werd er een indrukwekkende minuut stilte gehouden en onder andere Sjaak Swart hield een toespraak. Deze laatste zorgde er wel voor dat het niet bij slechts woorden bleef en overhandigde uit naam van de Ajax foundation een cheque van maar liefst 5.000 euro aan ons als bestuur. Dan ben je wel trots en dan weet je dat je met iets goeds bezig bent.

groepsfoto benefietwedstrijd stichting RuJu

Schermafdruk 2014-09-25 12.23.40Alle die BN’ers hebben zich ingezet om een prachtige voetbalwedstrijd neer te zetten. Je zou het niet verwachten, maar deze werd gewonnen door het team van RTL dat met 4-1 de Ajacieden de loef afstak. Met een aantal van hen hebben we sindsdien nog steeds een goed contact en het voelt echt buitengewoon tof dat mensen, die zo druk zijn als hen, iets dergelijks als dit niet even op de koop toenemen als ware het een schnabbel. Zo voelt Chris Zegers zich als voormalig inwoner van Zeist uiterst betrokken bij de stichting en het doel en draagt ons een warm hart toe. De oprechtheid en betrokkenheid die zij ook na de wedstrijd nog in den lande hebben gepropagandeerd is ons erg tot steun geweest.

Sjaak Swart zal namens Lucky Ajax ook aanwezig zijn bij de onthulling evenals Henk Bres, die als coach van het sterrenteam van RTL en radiomaker ons ook bijzonder tot hulp is geweest.