RuJu op de Radio

Tags: ,

Henk in de bres voor overleden kinderen

Henk Bres

Hij is een media-persoonlijkheid stelt zijn Wikipedia pagina, staat vooral bekend vanwege zijn Haagse humor en spreid dit tegenwoordig ten toon middels zijn eigen radio programma op, hoe kan het ook anders, Den Haag FM. Zijn bekendheid verwierf hij in zijn rol als panellid van het programma Het Lagerhuis gepresenteerd door Paul Witteman. Vanuit persoonlijke interesse in de wereld van de Japanse Koi kwam Henk ook al eens op mijn pad. Op een show voor deze levende juwelen in Rijswijk bracht de Hagenees namelijk leven in de brouwerij als presentator van een loterij.

Hij mag er dan wel uitzien als iemand die kinderen rauw lust

Maar Henk was ook vooral coach van het sterrenteam; hetzelfde team dat de benefietwedstrijd speelde voor de Stichting RuJu. Hij mag er dan wel uitzien als iemand die kinderen rauw lust, neem van ons maar aan dat de man een hart van goud heeft. We waren dan ook blij te vernemen dat Henk ons wel in zijn radioprogramma wilde op de zaterdagavond tussen 24.00 en 02.00. Daar zijn gasten steevast bestaan uit onder andere Kim Holland, vroegen wij ons af of dit wel een geschikt podium voor ons zou zijn, maar wetende dat Henk praat met zijn hart op de tong, waarvan wij weten dat het van goede aard is, voelen we ons bevoorrecht dat we het woord van onze stichting in de ether mogen brengen, zo vlak voor de onthulling.

Henk als coach van het RTL sterrenteam dat tegen lucky Ajax speelde tijdens de benefietwedstrijd voor RuJu

We hebben er dan ook echt heel veel zin in en verwachten er samen met Henk een paar gezellige radio uurtjes van te maken met een positieve en hoopvolle bijklank voor RuJu. Stem je (digitale) radio dus af op Den Haag 92.0 FM. We zullen trachten de uitzending ook beschikbaar te maken om na te luisteren en zullen niet schromen dit bekend te stellen.

1 Reactie voor RuJu op de Radio
    • Diana
    • 20 november, 2015
    Beantwoorden

Respect en heel veel bewondering voor jullie. En ik wens jullie morgen heel veel succes in de uitzending bij de Start van de Nacht met Henk Bres . Toi , toi toi . Ik ga morgen in ieder geval kijken naar jullie.