Beeldengieterij TENAX producent RuJu Monument

Tags: ,
Ronnie van Grunsven, eigenaar Tenax.

Ronnie van Grunsven, eigenaar Tenax met een van de sculpturen die door hen werd gegoten. Dit is niet het monument voor RuJu ūüėČ

Ronnie van Grunsven weet RuJu monument in het juiste vat te gieten

Het beklimmen van die¬†avontuurlijke berg, zoals de Stichting RuJu heeft gedaan in de afgelopen jaren, zou niet mogelijk zijn wanneer je de last met slechts enkele personen omhoog moet dragen. De sterke schouders van anderen zijn onmisbaar gebleken. Het maakt het niet alleen psychologisch lichter, maar ook de financi√ęle last zelf wordt letterlijk lichter. Door de belangeloze medewerking van zovelen is het monument in totaal zeker de helft goedkoper geworden en daardoor eerder binnen handbereik. gekomen. De saamhorigheid die de stichting teweeg heeft gebracht zal zeker niet van tijdelijke aard zijn en een aantal mensen in het bijzonder verdiend het dan ook zeker om even belicht te worden. Het was bijzonder prettig om met hen samen te werken; Ronnie en Astrid van Grunsven!

Ronnie fotoRonnie en Astrid van Grunsven zijn samen eigenaar van Beeldengieterij TENAX.  Na het VWO en de Agrarische Hogeschool in Den Bosch, is Ronnie gedurende tien jaar werkzaam geweest als bedrijfsadviseur in de varkenshouderij. Astrid is tot enkele jaren geleden werkzaam geweest als ziekenverzorgster. De unieke mogelijkheid om in 2004 het schitterende bedrijf van zijn ouders over te nemen, greep Ronnie met beide handen aan. Jan en Corrie, zoals zijn ouders heten, bleven de eerste jaren na de overname erg nauw betrokken bij het bedrijf, zodat hun kennis en kunde zeker ten goede bleven komen aan het bedrijf. Samen hebben Ronnie en Astrid drie geweldige kinderen, en daarmee voelen zij zich zeer nauw betrokken bij de aanleiding van het tot stand komen van dit monument.

“Vol trots werkt Beeldengieterij TENAX mee aan het tot stand komen van een monument voor alle overleden kinderen”, aldus Andre.Toen Frank Oosthoek ons benaderde hiervoor, werden wij direct enthousiast om hier onze volledige medewerking aan te verlenen.¬†Niet alleen door het enthousiasme van Frank zelf, maar zeker door de doelstelling die de Stichting wil bereiken met dit monument.¬†En niet in de laatste plaats door het mooie ontwerp van Johan Huijzer, dat we helemaal vinden passen bij de doelgroep.”

Het beeld wordt afgeleverd bij Johan Huijzer door Tenax

1 Reactie voor Beeldengieterij TENAX producent RuJu Monument
    • Sjan Deckers
    • 27 november, 2015
    Beantwoorden

een haal mooi kunst werk, complimenten aan Tenax.