Nieuwe website voor Stichting RuJu pleit voor Transparantie

Tags:

Na een turbulent jaar voor ons als stichting en temidden van het harde werk met altijd het monument voor ogen, vind je zo nu en dan mensen en bedrijven die verlichting bieden en ons vooruit helpen. Het is onze wens zo transparant als mogelijk naar buiten toe te treden als stichting en we zijn dan ook buitengewoon trots onze nieuwe website te mogen presenteren.

“Transparanter kan het niet”

In het licht van de recente gebeurtenissen verheffen wij helderheid en transparantie niet alleen tot deugd, maar ook tot een noodzakelijkheid om het vertrouwen dat al die mensen tot op heden in ons hebben gesteld blijvend te bestendigen en te verbeteren. De stichting wordt weliswaar geleid door ons, maar het doel en de missie van RuJu is er eentje van ons allen.

logo

321Media – The Branding Agency; een vol spectrum merkenbureau uit Groningen heeft deze website aan de Stichting gedoneerd. Deze is ingericht om het doel, het doen van een donatie te ondersteunen en onze nieuws en evenementen te verkondigen aan de buitenwereld en aan hen die ons omarmen. Altijd en voor iedereen inzichtelijk is het doel, het bedrag dat reeds werd betracht en wat we nog moeten behalen om het monument te bewaarheiden. Wie doneert middels Paypal zal live kunnen zien dat het reeds behaalde percentage en bedrag onmiddellijk worden bijgewerkt. Zelfs de kosten die de stichting maakt om te kunnen voortbestaan worden op dezelfde wijze gecommuniceerd met de buitenwereld; transparanter kan het niet.

In de nabije toekomst zal ook een webwinkel worden gekoppeld zodat men ook op andere wijze dan met paypal kunnen doneren. Verder geeft het ons de mogelijkheid gedoneerde kunst en of andere objecten en voorwerpen te kunnen verkopen waarbij de opbrengst volledig ten goede zal komen aan de doelen van Stichting RuJu.

Nieuwe website van Stichting RuJu toont live het binnengehaald bedrag