Voortbestaan Stichting RuJu

Ook de stichting moet kosten maken buiten het monument om; teneinde het voortbestaan van de stichting te garanderen en diens doelen te waarborgen. We willen dit in volledige openheid en transparantie doen, vandaar dat we dit op deze wijze communiceren.

Stichting RujuDe warmte die ons initiatief heeft gekregen, de steun en het vertrouwen van zovelen heeft ons verder gebracht dan we hadden mogen verwachten. De behoefte en de warmte die wij als stichting kunnen betekenen voor anderen is enorm en dat is een dankbaar gegeven. We hebben een groot netwerk opgebouwd en we hopen in de toekomst dat we op meer plaatsen onmacht weer om mogen buigen tot hoop.

“Het gaat niet naar dure etentjes of een maatpak”

Stichting RuJu wordt gedreven door vrijwilligers, gepassioneerde medelevenden zonder salarissen. Ook mogen we behalve het gedoneerde geld, vooral ook blij zijn met het gedoneerde tijd, inzet en kunde van velen. Dat ook een stichting wel de nodige kosten maakt staat buiten kijf en daarin willen we helder zijn. Het gaat niet naar dure etentjes of een maatpak, maar is bestemd voor het nodige onderhoud, juridische bijval en zekerheden alsook de gemaakte onkosten voor zoverre die ten name van en in het belang van de Stichting zijn gemaakt.  Steun daarom ook het voortbestaan van de Stichting RuJu.

Help Stichting RuJu voortbestaan
Klik hier om via andere betaalmethode te betalen