RuJu Monument

Huiselijk geweld kost in Nederland iedere dag slachtoffers. Jonge kinderen raken beschadigd voor het leven, raken het morele spoor bijster of moeten het zelfs met de dood bekopen, zoals uiteindelijk ookRuben en Julian, de vermiste broertjes voor wie heel Nederland zich tevergeefs sterkte in talloze hoopvolle zoektochten.

ruben.julian.broertjes.vermissing.kinderen.facebook.moeder.iris_van_der_schuit.vader.motief.moord.gevonden.uitvaart2

Stichting RuJu, vernoemd naar de broertjes, is ontstaan als directe aanleiding van deze tragedie door de mensen die nooit gestopt zijn met zoeken. Stichting RuJu vormt het toonbeeld van die hoopvolle zoektocht naar de jonge slachtoffers van huiselijk geweld waarin wij samen een ondraaglijke onmacht om wisten te buigen naar hoop en kracht.

“Help Stichting RuJu en maak van onmacht weer hoop”

Help Stichting Ruju een officieel landelijk monument te realiseren voor deze slachtoffers. Het monument zal ons een blijvende herinnering geven aan zij die niet aan dit geweld verloren hadden mogen gaan; aan hen die nooit vergeten mogen worden. Help Stichting RuJu en maak van onmacht weer hoop. Met behulp van een kleine donatie kunt u al laten zien dat u geeft om het lot van de jonge slachtoffers.

bedankbrief.moeder.ruben.julian.zeist.vermissing.425

Doneer en buig onmacht om tot hoop
Klik hier om via andere betaalmethode te betalen